SK II - facial clear solution
Moderatori: gigetta, Laura, tagliar
SK II - facial clear solution
Credo di aver scovato la mia prima bufala, per cui, tutta inorgoglita, oso postarla direttamente qui...se avessi osato troppo moderatrici e cancellatemi il post!!
Il prodotto è un siero per il viso per pelli miste, marca giapponese, me l'ha mandato un'amica dagli usa dove va per la maggiore.
Di inci ci capisco poco ma qualcosina l'ho imparata e calcolando che il prezzo è 100$ ho pensato: bufala :idea: :!:
Vado a scrivere inci e descrizione del prodotto:
PURIFYING - the path of purity. Oil Free Hydrator. SK II Facial Clear Solution provides light moisture and hydrates the skin without increasing oily shine for a balanced complexion. It improves hydration while reducing appearance of pores, regulates excess sebum to refine skin's texture, and light to the touch, quick to absorbe.
· Contains Pitera® and a rare marine complex to regulate oil production at its source, deep within pores, even in the T-zone.
· Within 4 weeks, skin is up to 56% less oily yet well moisturized.
· 100% oil-free. Non comodogenic.
Ingredients: Water, Saccharomycopsis Ferment Filtrate, Butylene GlycoI, Glycerin, Niacinamide, Dimethicone/ Dimethiconol, Propylene Glycol/ Carbomer/PVM/MA Copolymer/ Sodium Polyacrylate I Propylparaben, Laminaria Saccharina Extract, Panthenol, Benzyl Alcohol, Acrylate/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Methylparaben, Polyglyceryl-3 DiisostearatelAmino Methyl Propanol, Disodium EDTA, Ceteareth-30, Sodium Benzoate, Limnanthes Alba(Meadowfoam) Seed Oil, Ceteareth-20, PEG-20 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Hyaiuronate, Xanthan Gum, Cetyl Ethylhexanoate, Ceteareth-12.
Voi che dite?
-
- moderatrice globale
-
- moderatrice globale
-
- Grande Capa