Origins - Modern Friction Nature's gentle dermabrasion

Inci e recensioni di cosmetici per la cura del viso!

Moderatori: gigetta, Laura, tagliar, Bimba80

emmemme

Origins - Modern Friction Nature's gentle dermabrasion

Messaggio da emmemme »

Immagine

Origins - Modern Friction Nature's gentle dermabrasion


Sand-blasting skin with coarse, chemical crystals? How painfully passé. Here’s age-smoothing exfoliation without irritation. Skin-refining Rice Starch, cushioned in cream, rapidly removes sluggish cells, uneven patches and signs of skin damage and discolourations. Lemon Oil kick starts the process of illumination. Vitamin C mops up skin-menacing free radicals. All while Aloe keeps skin calm and comfy. There’s no ouch, extra steps or other complications. No redness or flaking follows. The before-and-afters are amazing. Signs of lines and size of pores appear to shrink. Skin looks perfectly polished, smooth and luminous. And the perk-me-up aromas of Bergamot and Peppermint help you look on the bright side.

How to use: Two to three times a week, scoop onto fingertips and massage over dry, clean skin in circular motions. For sensitive skin, massage over damp skin. Add a splash of water and work into a gentle lather. Rinse well. Follow with appropriate tonic.

For all skin types
125 ml £27.50

aqueous infusion; rosa damascena (rose) flower; oryza sativa (rice) starch; sodium laureth sulfate; glycerin; cocamide mea; glycol distearate; acylates copolymer; pentylene glycol; polysorbate 20; essential oils (olea); citrus aurantium bergamia (bergamot); citrus limon (lemon); cucumis sativus (cucumber); cinnamomum camphora (shiu); litsea cubeba; citrus aurantium (petitgrain); ocimum basilicum (basil); citral; linalool; benzyl salicylate; limonene and mentha piperita (peppermint), aloe barbadensis (aloe) leaf juice; scutellaria baicalensis; pyrus malus (apple) fruit extract; cucumis sativa (cucumber) fruit extract; textrahexyldecyl (vitamin C) ascorbate; butylene glycol; hexylene glycol; sodium cocate; caprylyl glycol; sodium sulfate; hydroxypropyl methylcellulose; sodium chloride; laureth-2; tetradibutyl pentaerithityl hydroxyhydrocinnamate; edta; disodium edta; trisodium edta; methylchlorosothiazolinone; methylisothiazolinone; sodium benzoate; phenoxyethanol; titanium dioxide (ci 7789)
Avatar utente
Lola
Grande Capa
Grande Capa
Messaggi: 47430
Iscritto il: 28/09/2006, 10:47
Località: Monfalcone

Messaggio da Lola »

Emmemme, 27 euro per uno scrub alla farina di riso (inutile che mi scrivano amido, non scrubberebe un tubo) non ti paiono un po' troppi? Vabbè che è annegato nelle piantine, ma alla fin fine è solo uno scrub, e tutta questa descrizione degli amazing results mi sembra eccessiva. E' uno scrub e funziona da scrub, lo tieni su poco, che senso ha metterci degli attivi?
Io non lo comprerei.
...perchè io VI VEDO

"Dovrei mettere all'ingresso del forum avete presente quei metal detector tipo negli aeroporti? Quando suona, faccio lasciare giù la scatoletta di bicarbonato e faccio passare solo senza."
emmemme

Messaggio da emmemme »

Capa hai ragione, sono decisamente troppi ...
io pero' l'ho ricevuto in regalo da un'amica :)
Da quello che mi dici direi che è usabile, quindi lo provo e poi recensisco.
Grazie!!! ...